Naprawa ekspresów do kawy Gdańsk

533 324891

Warunki ogólne

* Protokół przyjęcia urządzenia do serwisu jest jednocześnie dokumentem potwierdzającym dla klienta oddanie urządzenia do naszego serwisu. Klient otrzymuje wersję protokołu elektroniczną lub papierową.

* Zdjęcie/wersja elektroniczna protokołu przyjęcia jest równoważna z wersją papierową. Zaleca się przechowywać protokól w wersji elektronicznej.

* Urządzenie jest wydawane klientowi na podstawie protokołu przyjęcia

* W przypadku nie odebrania ekspresu w czasie 60 dni od daty wystawienia faktury po upływie tego czasu ekspres zostanie poddany utylizacji

* Serwis MacGraver informuje, że nie ponosi odpowiedzialności za usterki które mogą wyniknąć podczas naprawy sprzętu nie z winy serwisu i wpłynąć na funkcjonalnośc sprzętu sprzed podjęcia czynności serwisowych.

* Serwis MacGraver nie ponosi odpowiedzialności za usterki, których nie można było stwierdzić podczas przyjecia urządzenia do naprawy.

* Serwis MacGraver informuje, że nie ponosi odpowiedzialności za usterki,które ujawniły się podczas naprawy urządzenia lub po jego naprawie, które nie mają żadnego związku z naprawą.

* Serwis MacGraver ma prawo zrezygnować z naprawy danego ekspresu. Klient w takim przypadku nie ponosi żadnych kosztów.

* Jeśli klient po postawieniu diagnozy nie zdecyduje się na naprawę to ponosi tylko koszt diagnozy w wysokości 100zł brutto

* Jeśli klient płaci przelewem ekspres dostarczany jest do klienta po wpłynięciu kwoty za naprawe na konto bankowe firmy.

 

Warunki gwarancji

Gwarancja jest udzielana tylko na daną naprawę która została wykonana i części które zostały zamontowane.

Okres gwarancji to 3 m-ce od daty na protokole przyjęcia do serwisu.

Przykład: naprawa polegała na wymienieniu pęknietego wężyka jeśli w ciągu 3 m-cy ten sam wężyk znowy pękł - to obowiązuje gwarancja i usterka naprawiona zostanie za darmo.

 

Gwarancja nieobowiazuje gdy:

1. przyczyną powstania awarii jest zakamienienie ekspresu

2. awaria powstała w wyniku nieodpowiedniego użytkowania ekspresu

3. nastąpiły uszkodzenia mechaniczne obudowy

4. usterka nie jest związana z wykonywaną wcześniej naprawą

 

 

 

 

 

 

Zasady serwisu